تکنیک های سئو گام به گام

آموزش رایگان سئو سایت بصورت کامل از صفر تا صد ژاکت آکادمی

در آپدیت اخیر گوگل، صاحبین سایت می توانند با استفاده از متغیرهای زیر فیوچرد اسنیپت های خود را طراحی کنند. برای مثال، اگر می خواهید به عنوان یک پیشرو و رهبر مقتدر شناخته شوید به یک پست طولانی نیاز خواهید داشت. یا برای جلب کاربر و ثبت نام بازدیدکنندگان به یک مطلب ساده، کوتاه و واضح نیاز دارید که مرحله به مرحله بازدیدکنندگان را راهنمایی کند. به طور کلی، محتوای طولانی در مقایسه با محتواهای کوتاه شانس بیشتری برای دیده شدن در سئو دارد. حالا که به درکی واضح از مفهوم سئو و میزان اهمیت آن رسیده اید، به مطالعه این مطلب ادامه دهید تا ببینید چگونه می توانید سئو خود را به شکل حرفه ای ارتقا دهید. سئو احتمالاً مهمترین ابزار شما در دیجیتال مارکتینگ است که به وسیله آن می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

الان وقت آن است با استفاده از ابزار کبوتر SERP را برای هر کدام از کلمات کلیدی بررسی کنید. مثلا اگر ۸۰۰۰ کلمه کلیدی داشتید؛ شاید در این مرحله تبدیل به ۲۰۰ صفحه شوند. کافی است وارد بخش دریافت گوگل ساجست شوید و روی دکمه کلیک کنید تا برای هزاران کلمه کلیدی شما؛ هزاران گوگل ساجست نیز دریافت شود. از زمانی که عملیات سئو روی یک وب‌سایت انجام می‌شود تا زمانی که به اهداف مورد نظر برسید حداقل ۴ ماه یا در بعضی حوزه‌های پر رقابت تا ۱۸ ماه هم زمان می‌برد. در گذشته سئوکارها فقط روی جذب ترافیک کار می‌کردند اما امروز ترافیکی از اهمیت بالا برخوردار است که نرخ تبدیل مناسبی نیز داشته باشد. هر چقدر یک صفحه این ۳ عامل را بهتر پاس کند، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در جایگاه اول گوگل دارد.

با این کار گوگل متوجه می‌شود که کدام لینک‌ها را باید در بررسی سطح یک سایت نادیده بگیرد. البته چند سالی است که اعلام شده دیگر نیازی به انجام دیزآوو لینک‌های اسپم نیست. زیرا گوگل می‌تواند این قبیل از لینک‌های بی‌ارزش را شناسایی کرده و نادیده بگیرد. اما گاهی وبمسترها به اشتباه لینک‌های خوب و معتبر سایت را دیزآوو می‌کنند. آثار این اقدام در آزمایش یکی از اساتید بزرگ سئو به نام شپارد مشخص گردید.

در حقیقت انتخاب کلمه کلیدی مناسب بسیار حائز اهمیت است به دلیل اینکه وقتی کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می‌کند، الگوریتم‌های گوکل بر اساس همین کلمات کلیدی بهترین نتایج را به کاربران نشان می‌دهد. به عبارت دیگر کلمات کلیدی موضوعات شاخص در هر صفحه هستند که به نوعی تمام آن صفحه را توضیح می‌دهند. برای آشنایی بیشتر با کلمات کلیدی، مقاله کلید واژه‌ها نبض استراتژی سئو را مطالعه کنید. این الگوریتم در سال ۲۰۰۳ و با هدف بهبود نتایج جستجو از طریق شناسایی وب سایت‌های معتبر و مرتبط در یک حوزه‌ی خاص بود. Hilltop به جای بررسی تمامی وب‌سایت‌ها، بر صفحات تخصصی (Expert Pages) تمرکز می‌کند. برای مثال، اگر یک وب‌سایت دانشگاهی به مقالات علمی لینک دهد، آن لینک‌ها در الگوریتم Hilltop به‌عنوان معیار اعتبار در نظر گرفته می‌شوند.

البته به این موضوع توجه کنید، ارزش تمام صفحات دسته‌بندی یکسان نیست. اما اینجا می‌خواهم بگویم کلمات را چگونه روی صفحات هدف‌گذاری کنید. بیایید ببینیم در صفحات مختلف فروشگاه اینترنتی چه کلماتی باید هدف‌گذاری شوند. در دوره گوگل سرچ کنسول روش رفع این ارورها را کامل توضیح دادم و اینجا مجال پرداختن به این نکات نیست. در غیر این صورت آدرس نقشه سایتتان را که با پسوند xml است پیدا کنید. یکی از راحت‌ترین کارها در وردپرس؛ ساخت سیستم اسکیمای استاندارد است.

اندازه‌ی به دست آمده در این آزمایش نیز طول ۵۱۲ پیکسلی از مطالب عنوان می‌باشد. اما چه آموزشی ارزش خریدن دارد؟ آیا بین آموزش‌های فروشی تفاوتی وجود دارد؟ابتدا لازم است تا این نکته را روشن کنیم که برای یادگیری سئو (SEO)، آموزش پولی داریم تا پولی. اگر می‌خواهید بهینه‌سازی سایت (SEO) را یاد بگیرید، باید مطالعه بسیاری داشته باشید. کی از بهترین راه‌ها، دنبال کردن فعالیت افراد متخصص در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام است. این یعنی حتی اگر در زمینه سئوی سایت استاد توانایی هم باشید، باز هم چیزهایی وجود دارد که نمی‌دانید و اشخاصی هستند که این چیزها را از آن‌ها آموزش ببینید.

علاوه بر گوگل؛‌ ساختار بهینه سایت به کاربران سایتتان نیز کمک می‌کند اراتباط بهتری با سایتتان برقرار کنند. قبل از هر چیز باید با بررسی صفحه اول گوگل متوجه شوید هدف جستجوی یک کلمه کلیدی چیست. برای پرورش و توسعه این کلمات نیاز به ابزارهای آنلاین تحقیق کلمات کلیدی داریم. تحقیق کلمات کلیدی فرآیند یافتن، توسعه و هدف‌گذاری کلمات کلیدی روی صفحات سایت است. سئو Search engine optimization (SEO) به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است. در آینده، سئو به طور فزاینده ای پیچیده تر خواهد شد، اما با تمرکز بر اصول کلیدی و استفاده از ابزارهای مناسب، می توانید به رتبه های برتر در نتایج جستجو دست پیدا کنید.

کلمات کلیدی seed را در یک ابزار وارد کنید یا کلمات کلیدی را پیدا کنید که رقبای شما قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اند. ابتدا یک سایت رقیب را پیدا کنید که در حال حاضر رتبه خوبی در گوگل داشته باشد. به این ترتیب، شما سایت‌هایی را مهندسی معکوس می‌کنید که از قبل می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند. با مراحل بالا می‌توانید یک استراتژی برای بهینه‌سازی موتور جستجو را شروع کنید، اما به‌خاطر داشته باشید که سئو دارای بخش‌های متحرک بی‌شماری است که مراقبت، توجه و سرسختی را تضمین می‌کند. به همین دلیل است که برخی از شرکت‌ها تیم باتجربه‌ای را فقط به سئو اختصاص می‌دهند.

تمام منابع سرور در اختیار شماست و به راحتی می‌توانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.امنیت، سرعت و پایداری بالا برای میزبانی پروژه‌های بزرگ. در واقع تسلط بر Google Analytics و Search Console، یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که هر سئوکاری باید به آن مسلط باشد. اینکه چه مدت طول می‌شکد تا شما سئو را بطور حرفه‌ای و پیشرفته یاد بگیرید، بستگی به فاکتورهای متعددی ازجمله مهارت‌ها، قدرت درک، علاقه و تلاش شما دارد. پس سعی کنید افراد باتجربه‌ای که متخصصان این زمینه محسوب می‌شوند را شناسایی کرده و از تجربیاتشان استفاده کنید. در کسب و کارهای اینترنتی، مشتریان شما کسانی هستند که قبلا اسمی از شما نشنیده‌اند و حتی ساکن منطقه فعالیت شما هم نیستند. لازم به توضیح نیست که با دیجیتالی شدن سبک زندگی، کسب و کارها نیز دیجیتالی خواهند شد.

قبل از انجام فرآیند سئو off-page لازم است که متخصص سئو لینک سازی خارجی رقبای خود را بررسی و تحلیل کند. تحلیل لینک‌های وب‌سایت‌های رقیب می‌تواند به شما ایده‌هایی برای استراتژی‌های لینک‌سازی خود بدهد. با توجه به افزایش استفاده از دستگاه‌های موبایل برای دسترسی به اینترنت، گوگل الگوریتم Mobile First Index را معرفی کرده است. این الگوریتم به گوگل اجازه می‌دهد تا نسخه موبایل وب‌سایت‌ها را به عنوان نسخه اصلی برای ایندکس‌کردن و رتبه‌بندی در نظر بگیرد. نقشه سایت به موتورهای جستجو می­‌گویند که چگونه صفحات سایت شما را بررسی و ایندکس کنند.

لینک‌سازی برای برگه‌هایی که اعتبار کمی دارند، یکی از بهترین تکنیک های سئو برای افزایش رتبه بندی و جلب توجه بیشتر به محتوای شماست. این فرآیند شامل شناسایی صفحات ضعیف‌تر وب‌سایت شما و ایجاد پیوندهای داخلی و خارجی برای تقویت آن‌ها می‌باشد. با لینک‌دهی از صفحات با اعتبار بالاتر به این صفحات کم‌اعتبار، می‌توانید اعتبار آن‌ها را افزایش دهید و آن‌ها را در نتایج جستجوی گوگل بهتر کنید. این کار باعث می‌شود موتورهای جستجو، این صفحات را به عنوان محتوای معتبرتر شناسایی کنند و در نتیجه، ترافیک بیشتری به آن‌ها هدایت شود. این روش شامل شناسایی کلمات کلیدی خاص و مرتبط با محتوای شما است که رقابت کمتری دارند و به طور متوسط جستجوی بالایی دارند. با افزودن تغییرات خلاقانه به کلمات کلیدی اولیه، مانند استفاده از اصلاح‌کننده‌ها، موقعیت‌های جغرافیایی و تمرکز بر صنعت خاص، می‌توانید دامنه جستجوی خود را گسترش دهید.

معمولاً از یک جدول محتوایی در یک صفحه ویکی‌پدیا یک مشت ایده‌های کلیدواژه و موضوع دریافت می‌کنید. اگر می‌خواهید ایده‌های کلیدی بیشتری پیدا کنید، روی پیوند داخلی کلیک کنید. این ابزار موضوعات فرعی (و اصطلاحاتی) را به شما نشان می دهد که با کلمه کلیدی که در آن تایپ کرده اید مرتبط هستند. کلمات و عباراتی که اینجا در این روش پیدا می کنید احتمالاً به ذهنتان نرسیده بود. پس ضمن تشکر از ردیت، این اولین تکنیک سئو برای یافتن ایده کلمات کلیدی است. پیشنهاد می کنیم در این مقاله با بزرگترین لیست اصطلاحات سئو نیز آشنا شوید.

رقابت در بین سایت‌های مختلف برای کسب رتبه یک گوگل بسیار داغ و شدید است. از این رو اطلاع از پارامترها و فاکتورهای موثر در کسب جایگاه در صفحه نتایج گوگل بسیار ارزشمند است. در ادامه به آزمایش‌های انجام شده برای کشف رازهای گوگل و نتایج آن آشنا می‌شویم. بهینه‌سازی موتور جستجو یا به اختصار سئو (SEO) خود، آنطور که برخی وانمود می‌کنند هم سخت نیست. اما علی‌رغم کمبود منابع آموزش سئو، وبسایت‌هایی نیز وجود دارند که آموزش‌های معتبر و قابل استنادی به مخاطبانشان عرضه می‌کنند.

وقتی سئو آن – پیج را ردیف کردید، وقت آن است که برویم سراغ سئو آف – پیج ... انواع مختلفی از دوره‌های آموزشی سئو در بستر اینترنت وجود دارد که هر کدام شرایط و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. اما وظیفه ما به عنوان یک فردی که قصد یادگیری سئو را دارد، مقایسه شرایط دوره‌ها و رزومه کاری مدرس این دوره است. آموزش سئو در آکادمی تابان از دوره های مقدماتی تا پیشرفته شروع می شود و با توجه به سطح شما مدت زمان این دوره ها متغیر است. شما می توانید برای مشاهده راه های ارتباطی با ما به صفحه تماس با ما سر بزنید. یکی از مهمترین چالش‌های بسیاری از خانم‌ها برای کار کردن، محیط شغلی نامناسب و رسیدگی به کارهای منزل است.

اگر می‌خواهید سئو را خیلی حرفه‌ای تر بیاموزید می‌توانید از دوره جامع سئو سفینه استفاده کنید. این دوره آنلاین و بسیار کامل است و شما را به متخصص سئو تبدیل می‌کند. اما اگر واقعا در یادگیری سئو مصمم هستید ما پلن حرفه‌ ای تری برای شما داریم که شما را به سطح جدیدی از سئو می‌رساند. فونت‌های پیش‌فرض ویندوز مثل arial و tahoma و سبک طراحی متعلق به سال ۲۰۰۰ میلادی. شما سعی کنید از این مسئله عبور کنید و ظاهر سایتتان را واقعا جذاب کنید. مثلا سایت searchenginejournal در دستورالعمل مقالات مهمان و تبلیغاتی خود آورده است حداقل متن باید ۱۰۰۰ کلمه باشد و البته اکثر مقالات نویسندگان خودشان هم بیش از ۱۰۰۰ کلمه است.

در ادامه به شما توضیح می‌دهم چگونه با تولید محتوای مناسب سئو و مارکتینگ سایتتان را متحول کنید. هم کیفیت زیادی دارد و هم می‌توانیم به بهانه‌های مختلف و طوری که کاربر آزار نبیند از درون مقالات به صفحات مهم و مرتبط لینک بدهیم. در این مرحله است که مشخص می‌کنیم استراتژی ما برای شروع کار چیست و چطور قرار است از شروع تا ادامه کار ترافیک را جذب کنیم. بعضی از صفحات که مهم‌تر هستند ده‌ها کلمه کلیدی با هدف جستجوی یکسان نیز خواهند داشت که به آن‌ها اختصاص یافته است. خوشه‌سازی یا گروه‌بندی به ما کمک می‌کند؛ کلمات مرتبط به یکدیگر را در یک گروه قرار دهیم و یک استراتژی برای رتبه‌گیری در آن گروه از کلمات تدوین کنیم. مثلا چنانچه به دنبال جذب ترافیک سریع برای وب‌سایت هستید و شرایطی مثل فروش شب عید دارید و ۲ ماه زمان دارید؛ سئو گزینه مناسبی نیست.

داده‌های ساختار یافته (Schema Markup) نوعی کد هستند که به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا بهتر درک کنند محتوای وب‌سایت شما درباره چه موضوعی است. این داده‌ها می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره محصولات، رویدادها، نظرات کاربران و بسیاری موارد دیگر ارائه دهند. استفاده صحیح از Schema می‌تواند باعث نمایش نتایج غنی (Rich Snippets) در صفحات نتایج جستجو شود، که این می‌تواند نرخ کلیک (CTR) وب‌سایت شما را افزایش دهد. اگر هدف شما جذب مخاطبان از کشورهای مختلف است، توجه به سئو بین‌المللی ضروری است. سئو بین‌المللی شامل بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو در کشورهای مختلف، استفاده از زبان‌ها و محتوای بومی‌شده، و توجه به تفاوت‌های فرهنگی است. برای این کار می‌توانید از تگ‌های hreflang استفاده کنید که به گوگل نشان می‌دهد کدام نسخه از وب‌سایت شما برای کدام کشور یا زبان مناسب است.

البته دقت داشته باشید که در انتخاب عنوان از بزرگنمایی و دروغ بپرهیزید. چونکه کاربر با توجه به عنوان روی لینک مربوط به صفحه شما کلیک می­‌کند اما نتیجه مد نظر خود را پیدا نمی­کند و از سایت شما خارج می­شود. این امر باعث افزایش نرخ پرش (bounce rate)  سایت شما شده و موتورهای جستجو، تشخیص می­دهند که سایت شما معتبر نیست و شما رتبه سایت را از دست می‌­دهید. اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند. کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، می‌تواند هم‌زمان با بهبود سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد.

در اکثر استراتژی هایی که در ادامه به آن ها می پردازیم، از پلاگین های وردپرس استفاده می شود اما این مطلب صرفاً مخصوص وردپرس نیست. اصول و قواعد بنیادی که به آن خواهیم پرداخت برای فروشگاه های شاپیفای، ووکامرس، مدیوم، بلاگر و سایت های سلف – هاست نیز کار می کند. علاوه بر این ها، حتی برای بهبود سئو یوتیوب نیز می توانید از این راهنما استفاده کنید. سئو شاخه پرطرفداری از تخصص دیجیتال مارکتینگ است که علاقه‌مندان زیادی در سال‌های اخیر به سمت این حوزه پرچالش و پردرآمد جذب شده‌اند. اگر شما هم قصد دارید سئو را برای آینده شغلی یا راه‌اندازی کسب‌کار آنلاین خود انتخاب کنید، بهتر است بدانید که همه چیز به علاقه، استمرار و توانایی شما در یادگیری آموزش‌های سئو بستگی دارد. شما باید پس از آموزش‌ مفاهیم اولیه سئو، مواردی را که درباره سئوی داخلی، فنی سایت و لینک‌سازی یاد گرفته‌اید، روی یک سایت واقعی اجرا کنید.

به‌عبارت‌دیگر، سئو کلاه‌ سیاه روشی غیرقانونی است که به هدف بهبود رتبه وب‌سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجویی به هر قیمتی انجام می‌شود. در واقع افرادی که عجول هستند این روش‌های خطرناک را گاهی به‌کار می‌برند و در پی آن گوگل ممکن است آن‌ها را جریمه کند. داشتن دانش کلی درباره اینکه سئو چیست می‌تواند از بروز هر مشکلی جلوگیری کند. سئو خارجی (Off-Page SEO) به مجموعه‌ای از اقداماتی گفته می‌شود که برای بهینه‌سازی صفحات وب در خارج از سایت انجام می‌شود تا رتبه آن سایت در موتورهای جستجو، به خصوص گوگل، افزایش یابد. در حالی که سئو داخلی بر محتوا و ساختار داخلی صفحات سایت تمرکز دارد، سئو خارجی به عوامل خارجی که بر رتبه‌بندی سایت در نتایج جستجو تأثیر می‌گذارند، می‌پردازد.

در هنگام نوشتن عنوان محتوای خود توجه کنید که تعداد حروف کمتر از 55 کاراکتر نبوده و حتما آن را با تگ h1  نشان دهید. در کنار شناخت اینکه سئو چیست، راز اصلی سئو که ممکن است از آن بی‌خبر باشید آن‌قدرها پیچیده نیست و به‌راحتی قادر به انجام آن هستید. در دنیای امروز دیتا و محتوای باکیفیت امری مهم شده است که افراد زیادی برای دستیابی به آن هزینه می‌کنند. در این مقاله از سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ جینجر، ما به شما نحوه استفاده از سئو را آموزش می‌دهیم تا بتوانید به‌راحتی و با اطمینان بیشتر در جستجوهای گوگل و سایر موتورهای جستجو موفق باشید. راهنمایی های مختلف دیگری نیز وجود دارند که سبب بهبود صفحه وب سایت شما در بسیاری از موتور های جستجو می شود.

شاید تنها مشکل طراحی رسپانسیو این است که سرعت را کمی در نمایش موبایل کاهش می‌دهد که با روش‌هایی که در همین فصل و در مورد افزایش سرعت سایت گفتم قابل بهبود است. با تکنیک ۸ نقطه؛ مطمئن می‌شوید صفحه شما از نظر استفاده از کلمات کلیدی بهینه است. ایده اصلی تکنیک ۸ نقطه این است که ما در ۸ نقطه مهم صفحه حتما باید از کلمه کلیدی استفاده کنیم. هیچ وقت (حتی اگر مطمئن هستید هدف جستجوی یک کلمه کلیدی را می‌دانید) این مرحله را فاکتور نگیرید. با استفاده از ابزار کبوتر به راحتی و به سرعت می‌توانید این کار را انجام دهید.

ضمن اینکه صفحاتی که ارور ۴۰۴ دارند و هیچ معادلی در سایتتان ندارند، می‌توانید روی صفحه تماس با ما ریدایرکت گروهی کنید. وردپرس متن توضیحات کوتاه را در تگ متادسکریپشن صفحه قرار می‌دهد اما با یواست شما می‌توانید متادسکریپشن اختصاصی برای هر صفحه بنویسید. وردپرس به صورت پیش‌فرض عنوان صفحه را هم در تگ h1 وهم در تگ تایتل قرار می‌دهد. با استفاده از یواست می‌توانید تگ تایتل صفحه را تغییر دهید و تگ تایتل اختصاصی بنویسید. من در ادامه این بخش قصد دارم نحوه نوشتن متن سئو شده را به شما آموزش دهم.

یکی از مهم ترین تاثیرات شبکه های اجتماعی بر سئو، افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما است. زمانی که شما محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، افراد بیشتری آن را می بینند و ممکن است به وب سایت شما مراجعه کنند. سئو فقط مختص وب‌سایت نیست، شما با سئو اینستاگرام می‌توانید تعال بیشتری با کاربران داشته باشید. بهینه‌سازی ساختار صفحات، فرآیندی است که به منظور بهبود نحوه نمایش محتوا به موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌شود. به روش‌های غیرقانونی و مخرب برای کسب رتبه بهتر سایت، سئو کلاه‌ سیاه گفته می‌شود.

همواره از این تاکتیک های Black Hat به منظور بهبود رتبه خود دوری کنید. موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند که این ویژگی ها را در وب سایت شما شناسایی کنند و در نهایت شما به هیچ چیز دست نخواهید یافت. بازدید کننده ای که اصلا وجود خارجی ندارد، ترافیک کاذب ، وب سایت شما را بهترین نمی کند. ابزاری است که به شما در نظارت بر وضعیت سایت‌تان در نتایج جستجوی گوگل کمک می‌کند. می‌توانید مشکلات ایندکس شدن، خطاهای خزیدن، و عملکرد کلمات کلیدی را بررسی کنید. یکی از روش‌های رایج کسب درآمد از سئو، ارائه خدمات مشاوره به صاحبان وب‌سایت‌ها است.

برای اتصال وب‌سایت به سرچ کنسول، باید ابتدا وب‌سایت خود را اضافه و تأیید مالکیت کنید. ارسال نقشه سایت به سرچ کنسول به گوگل کمک می‌کند تا ساختار وب‌سایت شما را بهتر درک کرده و صفحات آن را به طور موثرتری خزش و ایندکس کند. سرچ کنسول اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی، صفحاتی که بیشترین ترافیک را دارند، مشکلات فنی وب‌سایت و غیره ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید که به صورت کامل کار با این ابزار را یاد بگیرید دوره سرچ کنسول که توسط مجموعه ژاکت آکادمی ارائه شده است، بسیار دوره مناسبی برای شماست. آموزش کاربردی سئو وب سایت، شامل یادگیری عملی و استفاده از تکنیک‌های سئو در یک وب سایت واقعی است. این آموزش، یک شکل پیشرفته‌تر از آموزش سئو است که نیاز به درک اولیه اصول سئو و توسعه وب سایت دارد.

بطور کلی، بسته به کیفیت و نوع آموزش، مدت زمان مورد نیاز برای یادگیری سئو بصورت حرفه‌ای می‌تواند بین 6 ماه تا یک سال متغیر باشد. دیگر باید مشخص شده باشد که در دنیای امروز، آموزش و یادگیری سئو تا چه اندازه مهم و ضروری محسوب می‌شود. اگر سایت شما را مقصد در نظر بگیریم، موتورهای جستجو جاده‌هایی هستند که افراد را به آنجا می‌رسانند. اگر لینک بیلدینگ زیادی انجام می دهید، می دانید که یافتن مشتریان بالقوه لینک مرتبط همیشه آسان نیست. چیزی که ممکن است متوجه نباشید این است که وبلاگ نویسان در جایگاه شما این لیست ها را در قالب “بهترین” پست های وبلاگ برای شما ایجاد می کنند. می توانید از کپی از این تبلیغات استفاده کنید تا برچسب های عنوان و توضیحات خود را جذاب تر کنید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/