بهترین آهنگ های ترند خارجی

موسیقی خارجی یکی از دستاوردهای اصلی صنعت موسیقی در دنیاست و همواره فضای موسیقی به دنبال شنیدن بهترین آهنگ های

توسط مدیر سایت در 8 آذر 1402

موسیقی خارجی یکی از دستاوردهای اصلی صنعت موسیقی در دنیاست و همواره فضای موسیقی به دنبال شنیدن بهترین آهنگ های ترند خارجی است. آهنگ های ترند با ارائه نوآوری هایی در موسیقی، با استفاده از الهام گرفتن از فرهنگ ها و سبک های مختلف، جذابیت های فراوان و عظمت هایی را در بر دارند. در این میان، بهترین آهنگ های ترند خارجی، همواره مورد علاقه هیرجانیان بوده اند و مورد استقبال روادیدوستان قرار می گیرند.

در دهه های گذشته، سبک های مختلف موسیقی در خارج از کشورهای مختلف ارائه شده اند. در این راستا، سبک های هیپ هاپ، پاپ، راک، الکترونیک و ... مورد توجه قرار گرفته اند. به طوری که چندین پادکست، صفحات مجازی و فضاهای خصوصی موسیقی وجود دارد که بهترین آهنگ های ترند خارجی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

در صورتی که به دنبال گوش دادن به بهترین آهنگ های ترند خارجی هستید، باید برخی از نام های معروف موسیقی را بررسی کنید. نام هایی همچون مایکل جکسون، بیونسه، التون جان، مادونا، جستین تیمبرلیک، اد شیران و آدل با بیشترین تعداد پخش در سایت های موسیقی واقعیت زندگی در خارج را به تصویر کشیده اند.

به علاوه، وجود موزیک ویدیو هایی به سبک جدید نیز، بهترین آهنگ های ترند خارجی را برای کاربران خود طراحی کرده است. به برخی از موزیک ویدیو های از نام های مشهوری همچون باکستر بویز، کوین هارت، تی دی یوسی، کانیه وست، فرنچ مونتانا و کاردی بی اف دقت کنید، که به بهترین موزیک ویدیو های اخیر برای شنیدن بهترین آهنگ های ترند خارجی، دسترسی دارند.

در پایان، باید به یکی از مهمترین چیزهای در مورد بهترین آهنگ های ترند خارجی اشاره کنیم و آن این است که در این میان نیاز به پویایی بیشتر، شنیدن موسیقی به زبان خارجی و تمرین در موسیقی محلی هستید. در کنار بهترین آهنگ های ترند خارجی، همیشه به دنبال شنیدن کارهای جدید به زبان محلی پیش بروید و تقلید از آن ها را در کنار یادگیری موسیقی، با تاکید بر آهنگ های زیبا و جذاب، پیش بگیرید.



پنج آهنگ پرطرفدار در جهان (ترند خارجی)

پنج آهنگ پرطرفدار در جهان (ترند خارجی)

موسیقی یکی از هنرهایی است که به دلیل تاثیرگذاری بالای خود در روحیه انسان و همچنین تشدید احساسات، همواره یکی از محبوب ترین صنایع در جهان بوده است. هر روز آهنگ های متعددی را از طرف هنرمندان مختلف شنیده می شود، اما برخی از آن ها از برتری خاصی برخوردار می شوند که خود را به عنوان پنج آهنگ پرطرفدار در جهان در سال 2021 به نمایش می گذارند:

1- Butter - BTS

باشگاه طرفداران بزرگ بی تی اس یکی از بزرگترین باشگاه های طرفداری در جهان است و هر اجرای جدید این گروه برای آنان تیتر های بزرگ را به دنبال دارد. آهنگ Butter از آخرین اثر این گروه است که به تازگی منتشر شده است و به شدت دوست داشتنی تلقی می شود.

2- Levitating - Dua Lipa ft. DaBaby

با همکاری DaBaby ، Dua Lipa این خواننده جوان بریتانیایی در کمتر از یک سال بعد از انتشار آلبوم خود خود را به عنوان یک هنرمند برجسته دومین بار به این چنین فهرستی دست یافت.

3- Beggin' - Måneskin

آهنگ Beggin' از Måneskin به تازگی بیش از 600 میلیون بازدید در یوتیوب به دست آورده است و با بیشتر شدن شهرت این گروه ایتالیایی بیشتر شناخته می شوند.

4- Bad Habits - Ed Sheeran

از مجموعه ای از تک آهنگ های جدید هنرمند انگلیسی، "Bad Habits" بسیاری در سال 2021 استفاده کرده اند. این آهنگ با امتیازات بالا از قبیل جایگاه پرفروش بالا در چارتهای جهانی به موفقیت رسیده است.

5- Stay - Justin Bieber ft. The Kid LAROI

این آهنگ جدید بیبر در حال تبدیل شدن به یک آهنگ پرطرفدار در جهان است. به همراه همکاری با The Kid LAROI، این آهنگ پایداری بیشتری نسبت به بقیه‌ آهنگ‌های در حال آپدیت معنایی دارد بعضا به ازدحام این زندگی اشاره می کند و از جوانمردان تر هم جذب می کند.



بهترین آهنگ های معروف جهان (ترند خارجی)

در دنیای موسیقی، هر سال به دستاوردهایی جدید دست پیدا می‌شود که از سوی خوانندگان و موسیقی‌دوستان استقبال می‌شود. اما هرگز نمی‌توان فراموش کرد که تاریخچه‌ی موسیقی حاوی کارهای بزرگ، ظریف و کلاسیک است که هنوز هم بسیار محبوب هستند. آهنگ‌های معروف و قدیمی تغییر دادند و به یک ترکیب باحال از ریتم‌های قدیمی و جدید تبدیل شدند.

عمق، احساس و زیبایی، به طور متوسط ​​هر رده از موسیقی، به دنبال داشتن بهترین آهنگ ها تله برجسته خود است. دنبالک‌ها و آهنگ‌های جدیدی که از مدت طولانی است انتظار می رفت آن‌ها را بر سر زبان‌ها ببینیم، در سراسر دنیا مطرح شدند. از جمله بهترین آهنگ های معروف در جهان بازی، احساس و شور و شوق را ایجاد می کنند و در انتخاب آن‌ها، عوامل فراوانی مثل سبک موسیقی، خواننده، ترانه‌ی آهنگ، فیلم‌های مربوطه و غیره موثر هستند.

همچنین، تنوع سبک‌های موسیقی نیز در این لیست برجسته است. از پاپ و دیسکو تا راک و رپ، بهترین آهنگ های معروف، یک دنیای فراطبیعی را باز می‌کنند. برای مثال، آهنگ "Despacito" از Luis Fonsi و Daddy Yankee، یکی از بهترین آهنگ های قرن 21 است که تاکنون تحولات فراوانی را تجربه کرده است.

در نهایت، برای یافتن بهترین آهنگ های جهانی، همیشه باید به دنبال آن‌هایی بگردیم که در برابر زمان و نسل قدرت روایی خود را حفظ کرده‌اند، در عین حال از پیشرفت تکنولوژی نیز بهره می‌برند و از مجموعه‌ی موسیقی مدرن نیز شامل خود می‌شوند.



پنج آهنگ برتر در سبک پاپ (ترند خارجی)

موسیقی پاپ همواره یکی از محبوب‌ترین سبک‌های موسیقایی در سراسر جهان بوده است. این سبک در سال‌های اخیر با برتری روز افزون در بازار موسیقایی و بروز پیشرفت‌های تکنولوژی در زمینه صدا و تصویر، به برتری بسیاری از دیگر سبک‌های موسیقایی دست یافته است. در این مطلب به بررسی پنج آهنگ برتر در سبک پاپ ترند خارجی می پردازیم.

1. Dynamite توسط BTS: آهنگ Dynamite از گروه بی تی اس، یکی از محبوب‌ترین گروه‌های کره‌ای است که در سراسر جهان تجربه می‌شود. این آهنگ که در سال 2020 منتشر شد، به موضوعات خودبخودی و لذت بردن از زندگی پرداخته است.

2. Blinding Lights توسط The Weeknd: این آهنگ در سال 2019 منتشر شده است و به سرعت با استقبال بسیاری از هواداران روبرو شده است. بسیاری از مردم موجود در تاریکی شب را جستجو می کنند و این آهنگ انگیزشی بسیاری از آن‌ها را برای پیدا کردن راه برای خود ارائه می‌دهد.

3. Don't Start Now توسط Dua Lipa: آهنگ Don't Start Now توسط خواننده دوآ لیپا منتشر شده است. این آهنگ به شیوه سبک پاپ با نوایی انرژی‌بخش و شورانگیزی، به موضوعات پیوستگی و حضور در حالت حرکت مداوم پرداخته است.

4. Levitating توسط Dua Lipa: یکی دیگر از آهنگ‌های دوآ لیپا که کمبود انرژی را به دور می کند و گواهی برای غالب بودن خود در عرصه موسیقی پاپ دارد، Levitating است. این آهنگ بسیار محبوب بوده و توانسته است نام خود را در لیست آهنگ‌های برتر جهان ثبت کند.

5. Positions توسط Ariana Grande: نام دیگری که در این لیست به چشم می خورد، Ariana Grande است. آهنگ Positions، یکی از آخرین آثار این خواننده مطرح است و با شعری بسیار زیبا و فضای صدایی که با دقت عالی ضبط شده، انتظارات فنان‌های پاپ را برای آلبوم جدید‌تری از او به مراتب بیشتر کرده است.



بهترین آهنگ های رپ جهان (ترند خارجی)

آهنگ‌های رپ در سبک موسیقی خیابانی و اجتماعی-سیاسی به حساب می‌آیند و در دنیای موسیقی بسیار محبوبیت دارند. در این روزها با توجه به گسترش فضای مجازی و اینترنت، آهنگ‌های رپ خارجی نیز در ایران بسیار پرطرفدار هستند و تعداد زیادی از ایرانیان به شنیدن و دانلود ازترند های این سبک موسیقی خارجی مشتاقند. در این مطلب به برخی از بهترین آهنگ‌های رپ جهان می‌پردازیم که برای مخاطبان ایرانی علاقه‌مند به این سبک موسیقی جالب و جذاب هستند.

بهترین آهنگ‌های رپ جهان به طور معمول قدرتمند و با احساس اجتماعی هستند و بسیاری از آن‌ها تحت تأثیر فرهنگ جنگل‌های بتونی و حرکت بلک لایوز در آمریکا به وجود آمده‌اند. می‌توان به اسامی خوانندگان همچون بـ. آی. جی، دریک، کندریک لامار، نیکی مناژ، ترافیس اسکات و غیره اشاره کرد که آهنگ‌هایی بسیار احساسی را خلق کرده‌اند که محبوبیت بسیاری در بین طرفداران دارند.

علاوه بر آن، بهترین آهنگ‌های رپ جهان بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند زیرا انتقاداتی از شخصیت‌های برجسته جهان، مانند سیاستمداران و مسئولین، مردمان آمریکا و جهان، نابرابری‌های اجتماعی و نژادی، فساد و ناعدالتی‌ها، و مواردی از این قبیل را برای شنوندگان خود دارند.

در کنار این همه، بهترین آهنگ‌های رپ جهان معمولاً تحت زیر سبک‌های موسیقی هیپ‌هاپ، ترپ، و رود بیت قرار می‌گیرند که بیشتر از همه در موسیقی رپ استفاده می‌شوند. با این حال، آیا برای گوش کردن به بهترین آهنگ‌های رپ خارجی باید آشنایی کاملی با این سبک موسیقی داشت؟ پاسخ خیر است، چرا که می‌توانید به راحتی با شنیدن ترکیبی از صدا، آهنگ و طرح‌های بصری، از سبک رپ بهره‌مند شوید.



پنج آهنگ پرطرفدار در سبک راک (ترند خارجی)

سبک راک از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌های موسیقی در جهان است که با وجود شعور و تنوع فراوانی که در این سبک وجود دارد، همچنان به شدت محبوب و دوست داشتنی است. تعداد بیشماری از آهنگ‌های مشهور در سبک راک وجود دارد که پرطرفداری‌ها و ترندهای مختلفی برایشان تعریف شده‌اند، اما در این مقاله، به بررسی پنج آهنگ برتر و پرطرفدار در سبک راک خارجی خواهیم پرداخت.

اولین آهنگ به مورد بررسی ما، آهنگ "Sweet Child O' Mine" از گروه Gun N' Roses است. این آهنگ در سبک هارد راک بیشتر شناخته می‌شود و در سال 1987 منتشر شد. با وجود صدای گیتار الکتریک بسیار قوی و تکرار شونده و سخت مرتبط با این آهنگ، توانست پس از منتشر شدن، به سرعت پرطرفداری فراوانی را به دنبال داشته باشد.

آهنگ بعدی به مورد بررسی ما، "Bohemian Rhapsody" از گروه Queen است که در سبک راک پیشرو هستند. این آهنگ با کاربرد تکنیک‌های مختلف نوازندگی و تنوع موسیقی، معرفی شده است و توانست توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند. آهنگ Bohemian Rhapsody در سال 1975 منتشر شده و همچنان پس از 4 دهه همچنان به‌عنوان یکی از برترین آهنگ‌های تاریخ موسیقی شناخته شده‌است.

یکی دیگر از آهنگ‌های محبوب در سبک راک، آهنگ "Stairway To Heaven" از گروه Led Zeppelin است. این آهنگ در سال 1971 منتشر شده و بسیار قوی به لحاظ نوای سازی و تنظیم ذخیره شده‌است. این آهنگ برای بسیاری از هواداران سبک راک، به عنوان قطعه‌ای اساسی در تاریخ موسیقی شناخته شده‌است.

آهنگ بعدی به مورد بررسی ما، "Back In Black" از گروه AC / DC است. این آهنگ در سال 1980 منتشر شد و به درستی می‌توان آن را به عنوان بازیگری با قدرت معرفی کرد. این آهنگ با صدای بم‌بم قوی و قطعات قدرتمند گیتار الکتریک، به دنبال خود، هواداران زیادی در سرتاسر جهان را به دنبال داشته است.

آخرین آهنگ به مورد بررسی ما، آهنگ "Paranoid" از گروه Black Sabbath است. این آهنگ در سال 1970 منتشر شده و با ترکیب ارجحیت بالای صدای گیتار، زاویه جاودانه خود را به عنوان یک اثر برجسته‌ی سبک راک در تاریخ موسیقی به یادگار گذاشت. بنابراین، تمام این آهنگ های خارجی پرطرفدار در سبک راک دارای وجود تنوعی هستند که لذت بخش است و مخاطبان سبک راک، همیشه به آنها علاقه شدیدی دارند.


دانلود آهنگ خارجی معروف اینستاگرام
اهنگ های ترند اینستاگرام

منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن