هنگامی که از افراد در مورد برنامه نویسی سؤال می کنید این همان چیزی است که آنها پاسخ می دهند

توسعه آزمایش محور یک عمل برنامه نویسی است که به توسعه دهندگان نیاز دارد تا قبل از نوشتن کد واقعی ، آزمون را ب

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

توسعه آزمایش محور یک عمل برنامه نویسی است که به توسعه دهندگان نیاز دارد تا قبل از نوشتن کد واقعی ، آزمون را برای کد خود بنویسند. از طرف تلنگر ، شما نمی خواهید به طور تصادفی یک کد QR مخرب ایجاد شده برای سرقت داده های ذخیره شده در دستگاه خود را اسکن کنید. مهم است که کد خود را تمیز نگه دارید ، اما با زمان و تلاش ، این طبیعت دوم خواهد شد. آنها تضمین می کنند که پروژه ها را در مدت زمان کوتاهی و اخطار اجرا کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که پروژه های شما به طور مؤثر و سریع انجام شده است تا رابطه خود را با مشتری حفظ کرده و بهره وری کسب و کار را در خط افزایش وب سایت دهید. هر طرف جعبه ای که می کنید بسته بندی چند این سایت ضلعی خالی است. اما یک رایانه کامل در داخل وجود دارد ، با ورود و خروجی های رایانه ای و خانه های خانگی در کنار و پشت دستگاه. اگر در حال حاضر یک صفحه نمایش و یک مجموعه خوب از بلندگوها در سیستم تئاتر خانه خود دارید ، واقعاً فقط به دنبال به روزرسانی کارت صدا و ظرفیت ذخیره سازی رایانه شخصی خود هستید (یک کتابخانه ویدیویی فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد-هارد دیسک خارجی است خوب). این کیت با یک شاسی ، سیستم خنک کننده بدون فن ، مادربرد ، پردازنده و سیستم عامل XPMCE کامل می شود و هزینه آن را به همان اندازه هزینه می کنید که برای یکی از سیستم های پیش ساخته کمتر گران قیمت هزینه می کنید. This po st h​as be en created ​by GSA Content از اینجا G ener ator D em ov᠎ersion !

با قیمت حدود 6000 دلار ، نسخه محدود Niveus Denali با چهار تیونر تلویزیون ، یک دیسک سخت 1-Terabyte و خنک کننده بدون فن ارائه می شود. این برنامه از پیش برنامه ریزی شده است تا عملکردهای اصلی هفت دستگاه الکترونیکی را انجام دهد و حدود 15 دلار هزینه داشته باشد. یک رایانه شخصی مرکز می تواند تمام کارهایی را که یک سیستم مبتنی بر ویندوز XP می تواند علاوه بر توابع تئاتر خانگی انجام دهد ، انجام دهد. این یک راه خوب است اگر فقط به دنبال واحدی هستید که کار را انجام می دهد و از ویژگی های خوب تئاتر خانه برخوردار است. تا آنجا که سخت افزار پیش می رود ، شما به دنبال افزودنیهای اصلی نیستید. نکته در مورد XPMCE این است که پشتیبانی از سخت افزار خاصی را پیش بینی می کند ، بنابراین باعث می شود DIY ارتقاء کمی پیچیده تر شود. و برخی از کیت های ارتقاء کامل در آنجا وجود دارد که شامل تمام سخت افزار ، نرم افزار و دستورالعمل های مورد نیاز برای ساخت رایانه ویندوز رسانه ای خود از زمین به بالا ، از جمله مرکز رسانه های آرام D.Vine D2 است. مزیت شامل یک قطعه نرم افزار در به روزرسانی شما ، مزیت اضافه شده منوی صفحه نمایش و توابع کنترل از راه دور یکپارچه است که به شما امکان می دهد همه چیز را از طریق یک رابط واحد کنترل کنید.

رایانه های شخصی مرکز رسانه به طور معمول با تمام ورودی ها و خروجی های اساسی که در گیرنده A/V پیدا می کنید ، از جمله کامپوزیت ، S-Video و Video Component همراه است. اگر به یک گیرنده وارد می شوید ، برای بهترین نتیجه به دنبال کارت با خروجی های دیجیتال کواکسیال یا نوری باشید. رایانه شخصی شما در حال حاضر دارای یک دستگاه پخش CD و DVD CD داخلی است ، بنابراین شما به سادگی باید با استفاده از خروجی های موجود در رایانه خود ، رایانه شخصی خود را به تلویزیون و راه اندازی بلندگو خود وصل کنید. به طور متوسط ​​، شما می خواهید بین 3000 تا 7000 دلار برای یک سیستم برتر از خط هزینه کنید-اگر قصد خرید یک صفحه نمایش جدید فانتزی جدید را برای خرید با رسانه جدید فانتزی خود دارید ، به 7000 دلار نزدیکتر است. تنظیم مرکز Elonex Lumina در واقع CPU را در صفحه نمایش ادغام می کند ، بنابراین آنچه در اتاق نشیمن خود قرار می دهید چیزی بیش از یک تلویزیون بزرگ پانل به نظر نمی رسد. همه چیز از مانیتور کامپیوتر گرفته تا یک LCD با پانل مسطح تا CRT به یک مجموعه پیش بینی انجام خواهد شد.

This data has ᠎been ​done  by GSA Content Gener at or D em᠎over​sion !

اگر با همان دانه شروع کنید ، همان دنباله مقادیر را از فرمول اینجا دریافت خواهید کرد. این به نظر می رسد ساده و به همان روشی که یک موتور به خودی خود ساده به نظر می رسد اگر آن را به اصطلاحات اساسی تقسیم کنید. سیستم های XPMCE را که به طور خاص به عنوان "رایانه های شخصی مرکز رسانه" گفته می شود ، مشاهده خواهید کرد ، اگرچه سایر سیستم ها ممکن است از همین نام به صورت عمومی استفاده کنند. وقتی در مورد نرم افزار رسانه ای رسانه صحبت می کنید ، کاملترین بسته ای که می خواهید با آن روبرو شوید ، سیستم عامل Windows XP Media Center Edition (XPMCE) است. متداول ترین سیستم هایی که در ویندوز XP Media Center Edition (XPMCE) اجرا می شوند ، اگرچه بسیاری از محصولات یک سیستم عامل متفاوت را اجرا می کنند و نرم افزار تئاتر خانگی را در خود جای می دهند (مانند Sage TV یا Meedio Pro). به طور کلی ، بخشی از نرم افزارهای مانند Meedio Pro ، Sage TV ، سینمای خانگی Firterideo یا Beyond TV با Beyond Media به شما امکان می دهد لوازم جانبی سینمای خانگی را به رایانه خود وصل کنید و همه را از طریق یک رابط واحد کنترل کنید. از راه دور سیب به شما امکان می دهد از سراسر اتاق نیز حرکت کنید. تمام iMac های 2006 با نرم افزار ردیف جلو همراه هستند که به شما امکان می دهد عکس ها و دی وی دی های خود را مشاهده کنید و مجموعه موسیقی خود را در نمای "تئاتر" گسترده مرور کنید ، و می توانید تلویزیون خود را به عنوان نمایشگر رایانه متصل کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اینجا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن